Merhaba anneler.
1,5 aylik 2 aylik bebekler günde kac kere kaka yapmasi normal.
Benim bebegim 1,5 aylik ve sadece formül mamayla besleniyor. Günde 3 kere falan kaka yapiyor ama sanki poposu tahris olmus kizarmis cok zorlamaktan veya sIk SIK yapmaktan sanirim.
Ne gibi ilac ve krem kullanabilirim. Ve bu kadar SIKSIK yapmasi normal mi acaba korkmalimiyim ???