Kızlar 3 ay 6 günlük oğlum var kundak yapıyorum kundak yapmadan uyumuyor ama doktorlar 3 4 aydan sonra bırakılması gerektiğini söylüyor. Kolik aşırı gazlı ve süt alerjisi var ilk başka hiç sevmedi kundağı ama şimdi kumsalsız ayağıma alıp sallayınca uyumuyor. Alışkanlık yapar mı