Rop muayenesi sadece küvezde kalan bebeklere mi yapılıyor yoksa 37. Haftadan önce doğan her bebeğe mi yapılıyor bilgisi olan lütfen yardımcı olsun ikiz bebeklerim 35+2 de doğdu özel hastane olduğu için acaba para almak için mi istedi doktorum bilmiyorum ama sorun görmedim sadece yapılsa iyi olur dedi küvezde de kalmadılar şükür