Arasannesi Sibellllllll ben cam rende ve çatal yardımıyla ezip verıyorum blendar kullanmıyorum bız de ek gıdaya yenı gectık.sadece corba yaparken blendar kullandım onda bıle içerisinde parca bıraktım sız de busekılde alıstırabılırsınız yavas yavas.ılk öğürüyor tabı ama sonradan alısır
Misskokulum Sibellllllll zamanla alışır merak etmeyin yalnız bir şey sorucam ek gıdaya ilk başladığınızda blender kullandınız mi?
Misskokulum Sibellllllll minicik parçalar halinde koyun ağzına korkmayın bogazinda kalmaz zamanla alışır cignemeyi öğrenir henüz kucuk zaten bir de blenderdan kaynaklı oluyor maalesef çatalla ezip verin bundan sonra azıcık pütürlü kalsin