Dün 3 tane aşı oldu oğlum verem aşısı, zatürre aşısı ve karma aşı dün akşam azıcık ateşi oldu calpol verdim bugün de soğuk terliyor sabah 5 gibi altına yapmıştı bezini açtım sulu sarı kaka yapmış ishal oldu galiba ama şimdi altını yaptım yine yeşildi kakası doktora götürmelimiyim önemli bişey mi bu yoksa normal mi?