Caglamarail Kızlar sağlık olcagıının verdiği Damla’yı almadım iyyi değil derdilerr. Dookttoorun yazdııgıı vardı herkesin memnun olduğunu. Adıı neydi?
Hayat63 Caglamarail aynen ben şimdi bir posta bunla alakalı cevap verdim sağlık ocagının verdigini biz çok araştırdık bikç türlü paraben var içinde hiç kullanmadık doktora gittik sidefer verdi o iyi baya doğal kızım 9 aylık günde 8 damla veriyorum
Hayat63 Caglamarail aynıyız bizde 9 ay 28 günlügüz ben günde 8 damla veriyorum kilosuna göre veriliyor kızım 8.5 kiloydu en son kilosuna göre doktor 8 damla ver demişti