Kızım var 1 yaş 2 aylık baştan beridir uyku problemimiz vardı zaten. 11 aylikken uyku duzeni oluşturdum sabaha kadar uyuyordu ama şimdi 2 haftadır tekrar geceleri de gündüzleri de saat başı uyaniyor ve uyutamiyorum. Uyku egitimi almış veya bu konu hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar yardım edebilirmisiniz? Kızıma nasıl uyku egitimi verebilirim? Ayrıca destekli uyuyor bunuda nasıl biraktirabilirim çok ağlıyor 😔 cok şükür elhamdülillah her halime ama gerçekten yoruldum bu uyku meselesinden.