Butterfly Birminiginannesi köye halamlara gitmiştim onlarında komşularında kız vardı benle yaşıt onlar her hafta yerlerdi . İlk defa yenildiğini o kızdan duymuştum .
Ballii Birminiginannesi Beyin değil de geçen gün ciğer ve yürek yedirdim bir iki lokma şuan 9 aylık ve o yüzden az az yiyor ama 1 yaşından sonra yediririm (kendim yemiyorum ama 😊)
Birminiginannesi MiracAlpinveUmutunAnnesi evet birkaç kişi artık yedir ben çok yedirdim dediler ve çocukları şuan maşallah çok akıllı
MiracAlpinveUmutunAnnesi Birminiginannesi akıllı olması için mı yediriyolarmış gercekten ilkkez duyuyorum
Seydameva Birminiginannesi beyin yiyince mi akıllı oluyormuş değişik 😊 kardeşim hiç yemedi asla yemez Dr olacak yani bana biraz tuhaf geldi
Birminiginannesi Butterfly aynen ya haşlayıp veriyorlarmış tuz ekip. Aslında mantıklı geldi bana ama bilemedim yediren var mıdır burda acaba
Birminiginannesi MiracAlpinveUmutunAnnesi beyin gelişimi için veriyorlarmış komsum var kızı 20 yaşında ve maşallah çok zeki küçükken hep beyin yedirirlermis çocuk istermiş hep babasına beyin beyin dermiş
Hayat63 Birminiginannesi benim bildiğim sakatat vs benzerleri 1 yaşına kadar önerilmiyor 1 yaşından sonra verilebilir zira ben koyun beynini tuzlayıp yemeyi çok severim
Bitikmomi Birminiginannesi pişmiş hayvan beyninin beyin gelişimine ne gibi bi katkısı olacak acaba çok tuhaf gerçekten
Birminiginannesi MiracAlpinveUmutunAnnesi tadını bende bilmiyorum ama internette gezerken gördüm balıkta bulunan omega 3 ’ün 3 katı kadar omega 3 varmış dana beyni ve hayvanın dilinde 🤭 bi cesaret bugün alicam biraz vercem bakayım nasıl oluyor 🤭
MiracAlpinveUmutunAnnesi Birminiginannesi dil mi ay yok ya hic bana gore degil benim midem kalktı benim yemeyeceğim seyleri de ogluma yediremem ki 😂
ayazasaf Birminiginannesi zerre kadar alakası yok beyin yağ şekerden oluşan bir organ seven varmıdıe bilmem ama yemedim yedirmemde onun yerine haftada 2 kere balık yedirin ceviz verin
Butterfly MiracAlpinveUmutunAnnesi ben şifalı olduğunu bilsem yediririm sağlığı için . İlaçtan daha iyidir nede olsa
Mervehicip Dana dili çok güzel olur aslında ben çok severim beyinde bir kere yemiştim ama beyin olduğunu bildiğim için bi tiksinmiştim tadı açısından bişey diyemiyorum ne çok güzel ne de çok kötü yani olmasada olur 😂
Mervehicip @Birminiginannesi aklıma düşürdün şimdi benimde canım istedi 😂 ama o öyle sade gitmez ya sevmeyenler olabilir ama kellepaça çorbanın içine koyunca efsane olur