Bng açıkçası ben çok heves ederek aldım, ama kızım ek gıda sürecinde sorun yaşayınca kullanamadım.
Zaman tasarrufu açısından, bütçe varsa alınması gereken bir ürün. Ürünü makinaya koyduktan sonra müdahale etmiyorsunuz bittiği zaman uyarı sesi veriyor. Yani tenceye gidip gelip pişti mi pişmedi mi diye ek zaman ayırmanıza gerek kalmıyor.
Amiyane tabirle bebekle yapışık gezen anneler için ideal bir ürün. Ayrıca ben bir süresinin olduğunu düşünmüyorum, eğer çocuk yiyen bir bebekse bunu çok uzun yıllar kullanabilirsiniz. Yaşı yok bence