Mommyishome 5 gündür damlayı düzenli kullanıyoruz. Dünden beri önceki günler kadar kaka yapmıyor. Bezlerde azar azar kaka oluyor ve gazı arttı. Bağırsakları gurul gurul emzirirken. Devamlı emmek istiyor. Memeden çeker çekmez ortalığı kaldırıyor. Aç değil o kesin. Hem mama denedim yemedi hem de çişli bez çok. Bir de dünden önceki gün bütün gün bütn gece uyudu. Dünden beri uyumuyor bebeğim doğru düzgün. Böyle bi gün çok uyursa ertesi gün uyumaz mı bebeler? 7. haftamızdayız. Acaba 2. atak mı bu huzursuzluğun sebebi? Yoksa biogaia damla mı kötüleştirdi diye düşünüyorum?
attbianne Mommyishome biogaia dahil bütün gaz damlaları etkisini tam anlamıyla 10 15 gün kullandıktan sonra gösteriyor bu süre zarfında sizde kimyon içebilirsiniz bide bebege gaz masajı yapabilirsiniz banyoda iyi geliyor çok uyumadigi zaman banyo yaptırıyorum ben
Tortilla Mommyishome bio gazı gecırmez bagırsak duzenleyıcıymıs oyuzden gaz damlasıyla beraber ver dedi doktormda🤷🏻♀️
Mommyishome Tortilla benimki de gaz damlasına gerek yok biogaia rahatlatır dedi 🤷♀️ belki benimkinde gereklilik görmemiştir. Sizin ağlamalarınız çok mu
Pitpitbebe Mommyishome ben içeriğine baktım probiyotikmiş bebeklerin bağırsaklarında erişkindeki gibi fazla bakteri olmadığı için kaka ve gaz sorunu olurmuş özellikle sezaryen doğumda verilmeli demişti doktorumuz ama ben de bigaia kıllandığımda o kadar gaz yaptı ki bıraktım Maflor önerdi ona geçtim o rahatlattı halbuki Maflor da probiyotikmiş 😀
Mina0607 Mommyishome bu soruyu sormaktaki amacınız neydi anlayamadım. Cevap verenlere bu şekilde bakcaksanız ozaman doktorlara soruyorm diye yazın. Burda yazılan herşeye tecrübe edinmiş insanlar cevap veriyo. Herkes elinden geldiğince yaşadğını bir arkadan gelene anlatıyo bende söyledim sordugunuz soruyu anlayamadım. Neyse iyi günler
Mommyishome Mina0607 reçete gibi cevap verince doktor olup olmadığınızı merak ettim. Herhangi birinin tavsiyesi üzerine damla alıp bebeme vermek uygun olmaz. Sizin de tıbbi bilginiz olmadığı halde ilaç tavsiye etmenizin uygun olmadığı gibi. Neden bu postu açtım sorusuna gelirsek, deneyimlerimizi paylaşmak için… Bebeğim için tedirgin oluyorum. Amacım dertleşmek yani
Mina0607 Mommyishome bende deneyimimi pylaştım herkes gibi. Yapıp yapmamak tabiki size kalmış. Saçma bi düşünceniz var.
Mommyishome Muhammedd23 siz doktor musunuz? Doktorun tavsiyesi üzerine kullanıyorum. Yanlış mı yapıyorum? Doktor mu yanlış söyledi?
Mommyishome Tortilla benim ki öyle çok ağlamıyor aslında işte. Mızırdanıyo ve uyanınca sürekli kükrüyo :) ıkınıyo, kızarıyo, küçük bi ağlama belki ama yarım yamalak sonra da zart zurt gidiyo zaten. Ama bugün ne öyle çok zart zurt yaptı ne de dolu dolu kaka :(
Mommyishome attbianne her gün düzenli olarak banyomuzu yapıyoruz. Bugünkü banyodan sonra uyudu çok şükür 🙏 aslında memede uyuyor zaten ya da omzumda… ama bırakınca hemen uyanıp ağlamaya başlıyor. 10-15 gün sonraysa biraz sabır o zaman… Teşekkür ederim