Selam kızlar 14 aylık bebeğimi aktif olarak emziriyorum beslenmesinin %75ini anne sütüyle yapıyor
3 gündür sol göğsümde kızarıklık ateş ve ağrı var bebeğim 20 günlükken de aynısı olmuştu
Size sorum 1yaştan sonra mastit olur mu yoksa başka birşey mi bu 😏