Asafefe 2 yaş büyümesiyle birlikte atma, vurma vs. olaylar oluyor. Kardeş de illa ki etkilemiştir. Onun da bir bebek oldugunu unutmadan ( abi oldun vs gibi söylemler olmadan) bu 7 yaşa kadar sürecek olan kişilik gelişimine yararlı neler var onları uygulamak lazım. Ben merkezinde yaşıyorlar, neden sonuç ilişkisi henüz yok. Sabırlı olmakta fayda var.