Deletedmom11 Nursahnursoy yaa hakkınızı helal edin başlığa çok güldüm 😁 biz li anlatılan sünnet olduk, kabız olduk ishal olduk vs cümlelerine çok gülüyorum 😁😁🤣🤣
Nursahnursoy YldrmBytkn önce krem sürüp 20 dk yarım saat beklediler iğneyi vururken hissetmemesi için sonra iğneyi vurdular bi o sıra çok ağladı zaten o da ilacı hissediyormuş. Sonra ben biraz emzirip sakinleştirmiştim sonra kesmek için yatırdıklarında da doktor yatağının yüksekliğini ona göre ayarladı yanında emzirirken yaptı.
Selim24 Nursahnursoy sadece odadayken fitil verdiler o zamanda uyuyordu bebek 😁 ameliyathaneye götürürkende uyuyordu , içeride uyanmış tabi ki nasıl geçti , nasıl tuttular, yaptılar hiç bilmiyorum 🙈
Mom3 Nursahnursoy zor değil değil mi haftaya bizde yapacağız oğlum 10 aylık biraz geciktik biz 🙈🙈 inşallah tez zamanda toparlanır geçmiş olsun size 🥰🤗
Nursahnursoy Mom3 teşekkür ederim dünü atlattık ya sanki bugün daha iyiyiz. Benim korktuğum kadar değilmiş gerçekten de Rabbim yardımcınız olsun şimdiden size de geçmiş olsun 😊
Nursahnursoy Hmyr_01 çok teşekkür ederim biz çocuğa özel sigorta yaptırmıştık sünneti de kapsıyordu o yüzden özelde yaptırdık
Nursahnursoy Hmyr_01 çok teşekkür ederim biz çocuğa özel sigorta yaptırmıştık sünneti de kapsıyordu o yüzden özelde yaptırdık
tombikdonerkankasiiskender Nursahnursoy bende yaptırdım oğlum 5 buçuk aylıkken karton bardağı kesip koydum üç gün kantaron yağı ve papatya suyuyla pansuman yaptık çok şükür atlattık erken olmaları en iyisi
Nursahnursoy tombikdonerkankasiiskender bende bakımından çok korkuyordum ama pansuman vs yapılmayacak dedi doktorumuz sadece krem sürüp bezini bağlıyoruz, ne kadar geç sünnet ettirirseniz iyileşme süresi o kadar uzar dedi bide. Çok şükür dün biraz huzursuzluğumuz olsa da bugün çok daha iyiyiz 🙏🏻
tombikdonerkankasiiskender Nursahnursoy geçmiş olsun evet pansumana gerek kalmıyo bol bol yıkayın tavsiyem