Merve789 3.aydan sonra gunduz uykulari uzamaya baslarmi? Veya uzatan oldumu? kullandiginiz duzenleyici bisey ? Simdi duzene girmezse ilk 3 aydan sonra diyolarya umudum yok benim.bu konuda cunku baya direniyo
Merve789 Mina0607 arkdasin cocugu kendi kendine uyuyodu 3 aylikken hep ona ozenirdim bende otle olmasini istiyorum ve yavas yavas sallamayi birakmam lazm