Merhaba anneler, dün gün boyu elektrikler kesikti yani bu sabaha kadar. Buzluktaki sağdığım sütler değil de normal buzdolabı kısmında yeni sağdığım iki biberon süt vardı bozulmuş mudur sizce nasıl anlarım? Kokluyorum rahatsız edici bir kokusu yok ama dolap ısısı gerekli kadar sonuçta 4 derece değildi içi gün boyu ne yapmalıyım?