Deletedmom414 Mama vermek kolay değil bunu sizi düşündürün nedir anlamadım . Siz de mama veriyorsunuz üstelik . Maliyeti , hazırlaması , sterilizasyonu hepsi zor . Henüz bebeğiniz çok küçük bilmiyorsunuz , insan çocuğu yemek yemediğinde ne yapacağını şaşırıyor . Onların da mutlaka sebebi vardır inek sütünü ısıtıp vermek çok daha kolay olmalı , mama hazırlamaya göre . 2 yaşına kadar öneren doktorlar , ben çevre tavsiyesi ile çocuğumu büyütmediğim için güvendiğim doktoru dinleyerek ilerliyorum .