Papatyaaacaa Arkadaşlar kayınvalidemin ve benim testimiz pozitif çıktı ben maskeyle emziriyorum ama kaynanam hep maskesiz aldı çocuğu 17 günlük bebegim var bebeklerde belirtiler neler yaşayan var mı
Ballikaymakli Papatyaaacaa geçmiş olsun Allah şifa versin. Bol bol emzirin inşallah ya hafif ya da hiç belirtisiz atlatır
Erkek_bebik Papatyaaacaa benımde 3 aylık bebegım premature . Üni hastanesine gitmiştik 4 -5 gün önce o günden bu yana boğaz agrım ara sırada sırt ağrım oluyor korkuyorm kaptım mı diye ama kapsam bu kadar belirtiyle kalmazdı heralde. Sizde ne belirtleri var ??
Masall_dyg Papatyaaacaa lutfen dikkat edin. Siz bir anne olarak nasil davraniyorsaniz onunda oyle davranmasini isteyin. İnanin bu is sakaya gelmiyor. Alinirsa alinsin kizarsa kizsin ama maskesiz asla vermeyin cocugu.
Papatyaaacaa Erkek_bebik bende boğaz ağrısı ve diz ağrısı ben gribim sandım ne kayınvalidem de nede bende ateş ishal falan yok baya hafif atlatiyoruz lütfen maskeyle gezin lütfen
Dykdyk Papatyaaacaa Telaş etme hemen belki geçmemiştir. Bizim bir tanıdığımızda çıkmıştı çok ağır atlattı hatta hastanede yattı 7 gün. 6 aylık kızına geçmedi
Deletedmom348 Papatyaaacaa Bebekte ateş kusma halsizlik takibi yap demişti doktor bana. Testim sonuçlanmadan. Geçmiş olsun canım bol vitaminli şeyler ve bol su iç
Masall_dyg Papatyaaacaa 🤲🏻 İcinizi ferah tutun dedikleri gibi bol bol c vitamini tüketin yogurt yiyin atlatacaksiniz Allahin izniyle 🤲🏻🤲🏻 Her gun dua ediyorum zaten Rabbim su illetten bizi kurtarsin tez zamanda. Analari evlatlarindan evlatlari analarindan ayirmasin insallah 🤲🏻🤲🏻
2erkekannesii Bence hiç görüşmeyin kayınvalidenizle. Siz mecbur çocuğunuzu emzireceksiniz ama kayınvalideniz sevmese de bi tarafı eksilmez. Böyle anlayışsız insanlar sayesinde bu pislikten kurtulamayız zaten.
Esrans Uyarın doktor yasak koydu diyin ügff bu tarz insanlar çok sinir bozucu 🤦🏻♀️ çok geçmiş olsun bebeğinizi bol bol emzirin odasını havalandırın kendinize de dikkat edin