Merhaba bayanlar birşey danışmak istiyordum bebeğim 4 ay 26 günlükken ilk dışını çıkarttı çok mu erken çıkarttı acaba yoksa normal mi hicbir sancısı filan da olmadi ateş-i filan çıkmadı kehribar kolyesi takıyor acaba onun etkisi olmusmudur kullanan var mi