Arkadaslar bebegim 1,5aylik 10gün kaka yapmadi doktora goturdum lavmanla yapti dun tekrar goturdum 1hafta yapmamisti tekrar yine lavman uyguladilar boyle sorunu olan varsa yardimci olabilir mi lutfen boylemi devam edicek ilk baslarda kendi yapiyordu yapmayinca huzursuz uykusuzluk oluyor surekli meme istiyor☹️☹️☹️