balkokusu Bebeğim 4 aylık 3 defa denk geldim sol bacağı 3-4 saniye kasılıyor gibi titriyor hep sol bacağı başka birşey yok o sırada normal ama takılmadan edemiyorum yaşayan var mı
Kivanc_inanc balkokusu "titrediği anda elinizle bacağını tutun titreme duruyorsa sorun yoktur" demişti büyük oğlumun doktoru
Balcocuk2 balkokusu korkmayın birşey yoktur benim oğlum da titretiyor kısa süreli ayrıca birşeyi almak isteyip alamayınca tüm vücudunu titretiyor sinirleniyor
Ebrar4234 balkokusu canım bir bilgim yok ama ihmal etme bir Dr götür belki bişey yok ama için rahatlar
Marufffff Bir aylık benim bebeğim bende denk geldim bir kaç kere normaldir diye düşündüm ama bilemedim
Balcocuk2 Marufffff korkmayın sevgili anne kendinizi sakin bırakın birleri olsa sürekli ve uzun şekilde titretir belirli zaman dilimlerinde yapıyor bebekler 👶
Marufffff İkinci Bebeğim ama yine de annelik her Defasında acemilik getiriyor ayrı heyecan ayrı korku 😍