Zeynep_AlyaninAnnesi Yakın zamanda uçak yolculuğu yapan var mı ? Coronadan dolayı ne gibi önlemler alındı ?
Oglusum5357 Zeynep_AlyaninAnnesi geçen ay yaptım açıkçası çok bı önlem yok binerken inerken sosyal mesafe diyorlar, ama uçak içinde herkes dipdibe oturuyor mesafe fln yok
Ballikaymakli Zeynep_AlyaninAnnesi 3 gün önce yaptık. Sürekli maskeliydik bebeği de pusetten çıkarmadım ince örtü örttüm. Dokunurken de ellerimi dezenfekte ettim. Öyle
nilbuglem Zeynep_AlyaninAnnesi hiçbir önlem yok uçak içinde. Diğer türlü siz koruyorsunuz mesafenizi maalesef