Bebegim 8 buçuk aylık, 7 aylıktan beri babannesi bakıyor, yani 1,5 aydır, çalışmak zorunda olduğum için. Allah razı olsun kadın çok güzel bakıyor o konuda hiç bi derdim yok ama çocuğum bana karşı eski sıcaklığını kaybetti :( geçen akşam aksam üstü uykusundan uyanınca beni istemedi ağlayıp beni ittirip babaannesine gitmek istedi çok zoruma gitti:( Eskisi kadar kucagimda da durmuyor. Bu durum düzelir mı başına gelen var mı? Ne yapmalıyım acaba ? 😔