AybarsMomy Annemmmm yok bu kullanılmaz canım. İçerisinde dezenfektan var tahriş olur bebeğin cildi. Bana bile iyi gelmedi bu bizede alıp gelmiş kayınvalidem egzamam var benimde mahfetti elimi. Bebeğe neler yapar. Kullanma
TutuKelesh Annemmmm hayır, canım. Bebeklerin cildi hassas. Tahriş olur. Genelde bizim doktor ıslak mendil kullanmayı tavsiye etmiyor.
_Zeynep_bebek Annemmmm kullanma canım dejendektndan dıyo korumak için içine koydukları bılınmez dırek yenı dogan al bemce bız 11 aylogız yenı dogan ıslak mendolınden kullanıyoruz
Annemmmm TutuKelesh sleepy kullanıyorduk normal yine ayni marka bu sefer bu çeşit almış nyse kendimiz e kullanırım artık evet arad alt yıkıyor um ama her zaman yapamıyorum tabi teşekkür ederim