Kızlar bende bugüne kadar hep kahvaltı da kasik mama pirinç unu ya da irmik verdik yumurtaya alerjisi olduğu için. Şimdi yeni yeni peynir zeytin yumurta veriyorum ama bir iki yiyor başka da yeniyor ben de ac diye tekrar kasik mama yapıp veriyorum hata mu yapıyorum sizce kasik mama vermeyeyim mi az yese de