Kundakta bebek aglıyor dıyor anne baska yontem var mı dıyor herkes kundak onerıyor yıne ya 🤦🏻♀️, arkadasım benımde oyleydı canım mumkun degıl kundak yapayım yarımıda tamıda aynı istemıyor. O aglamayla huzursuzlukla uyumuyor tam uykuya dalacakken yapayım derdım maalesef ızın vermıyordu ozgur bıraktım bende 😂 gerınmesı gazdan oluyor genelde her cocugun tepkısı farklı ne desem bos en ıyı yontemı yıne sız buluraunuz anne olarak