ephy Unknown ben hem prima hem sleepy kullanıyorum ama prima daha guzel sanki sleepy yeterince emmiyor🧐
VelardaEdiz Unknown molfix pure soft kullanıyorum çokta memnunum normal molfix kullandığımızda bizde de pişik sorunu oldu ama pure softa hiç yaşamadık şükür