Merhabalar.. Bebeğim 3 aylık ve gündüzleri ana kucağında uyumaya alıştı.. Yaklaşık 1 aydır gündüzleri de gece olduğu gibi reflü yatağında uyutmaya çalışıyorum fakat aslaaa uyumuyor.. Emzirdikten sonra anakucağına bırakırsam uyuyor ama aynı odada aynı ortamda reflü yatağına koyunca uyanıyor.. Artık başını kaldırıp sağa sola hareketlenmeye başladığı için de düşmesinden korkuyorum.. Başına bunun benzeri bişey gelip halledebilen deneyimli bir anne var mı acaba??