Evlendiğimden beri niyetliyim şimdi kızım 15 aylık buz lazer yaptırmak istiyorum. Herkes boşuna yaptırırsın seanslar bitikten sonra bi kaç ay sonra yeniden çıkmaya başlıyor diyor. Yapıp memnun kalan var mı ? Gerçekten ağda vs. Artık zamanım olmuyor kalıcı bi çözüme ihtiyacım var