Emzirme akademisi 2,5 ay itibariyle alıştırma bardağı önerebiliyor, bir danışın derim. Yarısı boş yarısı dolu olmalı. Ucu da önemli.
Kaşık biberon da deneyebilirsiniz. Dilinin altına yerleştiriyorsunuz bebek kendi alıyor sütü. Ben biberon bıraktırmaya uğraşırken denedim ama kullanamadım.