Seyyahyol 1 yaş kızıma 2.seviye termal zıbın aldım. Ama aşırı terletti yanlıs seviye mi aldım yoksa tam kışın mı giydirmem lazım
Gizemalix1 Tabiki terletir canım kışın kullan zaten o zibinlar kış için yani bebeğin vücut ısısını koruyup dengeliyor usumemesini sağlıyo bu mevsimde kullanma derim