Mavifb dışa mı içe mi tek göz mü ikisinde de mi var.? Yalnız 6.aya kadar normal sayılıyor kayma. Nasıl hemen yönlendirdi? Benim kızımda geçmedi 4.ayda bariz anladım 7.ayda gözlük kullanmaya başladık geçene kadar kullanacağız. Altında yatan bi hastalık yoksa endişe edilecek bi durum değil. Genelde genetik oluyomuş benim halamın kızında vardı. Allah başka dert vermesin ne hastalıklar var kendinizi harap etmeye değmez🤷♀️