esrazkrn yaa oyle mi 😊 ben anlarada yasiyordum orada boyle hir sorunumuz yoktu ebemizde cok tatli bir kadindi. diyarbakira tasindik evimin en yakinindaki saglik ocagina gittim. ebeyide pek sevmedim zaten hem evrak veriyor doldr diyr hem de bagiriyor yaklasmaaa diye sanki icine girdim kadinin. bir de bu asi icin gelin bakalim yoksa yapmayiz falan deyince iyice gerilmistim. baska saglik ocagina bakayim en iyisi