Deletedmom349 ben de anne yanı almıştım 5 aylık olana kadar kullandık, şuan 7 buöuk aylık Park beşik yendioğandan itibaren en mantıklısı bence, zaten reflü yatağında yatıyor bir müddet. Ben sonradan aldığım için yeni doğan aparatı falan yok sunny baby aldım. 450 tlydi gayet sağlam tavsiye ederim ara katı da var. Sallama aparatı da var