AnneAnne1 Selam kizlar. Bugün asi için gittik. Ebemiz o kampanya aşıydı artik gelmiyor dedi. 1 yaşta vurulacak dedi. Siz vuruldunuz mu ? Güzel karşılayan bitek siz varsınız dedi. Neyin nesi acep niye yoktur
Deletedmom322 AnneAnne1 benim bebeğime yapıldı. kızamık aşısıymış. Dışardan gelen insanlar yüzünden hastalık arttığı için bakanlık 9. Ayda da yapılmasını istemiş. Normalde 1 yaşında yapılıyor. 9. Ayda yapıldı, 1 yaşında bir daha yapıldı 🤷🏻♀️
AnneAnne1 Deletedmom322 evet öyleydi ama gelmiyor artik dedi. Geçen seneye kadar yoktu 9. Ayda aşı. Sonradan çıkardılar şimdi de gelmiyor dediler anlamadim
Deletedmom322 AnneAnne1 her gün saçma bişyle karşılaşıyoruz. Madem yapılması gerekiyordu şimdi neden yapılmıyor. Madem 1 yaşında yapılması uygun o zaman bizim bebeklerimize neden yapıldı. Neye göre davrancaz şaştık kaldık vallahi artık ya.