Yaa kızlar kızım 1 ay 18 günlük daha önde demistim meme mama gidiyoruz sütüm yetmiyor diye…kilo alımı az diye..son bir kaç gündür mama yemiyor Yaptığım mama boşa gidiyor anlamadım sürekli kullandığım mama degistirmedim biberonu mama ısısı hep aynı..niye böyle yapıyor bu çocuk..bazen sınır oluyor o anda memeyi bike istemiyor