Kızım 8 aylık oldu ve yumurta sarısını vermeye başladığımdan beri kusuyor. Peynir veriyordum onu da zorla yutuyordu. Dün doktora götürdüm ve alerjik etken olduğunu söyledi. Ben şimdi bebeğime sabah kahvaltı olarak ne yedireceğim bilmiyorum 😟 önerisi olan anneler yazabilir mi 🌝