4 aylığız sma kullanıyorduk bebelac golda geçtik bebeğim reflulu bi bebek zaten her beslenme sonrası kusuyordu bebelacta hic kusmuyor ve üstelik çok yiyor acaba doymuyor mu anlamadım 2 saatte bir 90 ml yemek istiyor ve bunun önüne geçemiyorum sma da 3 saat bekletiyordum doymuyor mu acaba ? Birde reflusune mi iyi geldi