merhaba hanımlar 🙆🏻♀️
16 aylık bir kızım var, 29 haftalık da hamileyim, inşallah Kasım ayında da bir kızımız daha olacak. büyük kızımın bebek arabası var ama ben ikiz bebek arabası almak istiyorum. ikisini tek arabaya koyamam hem tehlikeli olur hemde büyük kızım vurmayı, ısırmayı oyun sanıyor ve farkında olmadan ya da kıskançlıktan kardeşine zarar verebilir. şu an hemen araba almayacağım ama bir fikir olması için ikiz bebek arabası kullanan annelerden tavsiye almak istiyorum 🙏🏻☺️