EslemEva_23 Anne06_ bende aptamil kullanıyordum kilo alımı yavaşdı sma aldım ama kızım hiç bir şekilde içmiyor kesinlikle aptamil her mama gaz yapar ama belli süre sonra alışır çocuk smadan hiç memnun kalmadık aptamile geçiyorum tekrar