Annemelek Kızlar 6 aylıklar gündüz kaç uyku yapıyor ya kızım normalde 3 kere falan uyurdu gündüz şimdi asla uyumuyor bir uyku yapmaya çalışıyor 🥴
Hlal Annemelek benm kızımda alti aylikken bir uyku yapmaya calisiyodu çok zorlanıyodum uytmakda ,şuan sekiz ayligiz sukur düzene griyo gibi☺️bide hamak beşik aldım çok güzel uyuyo onda♥️
Sevgilimmm Annemelek bizde de öyleydi. 6.5 ay olduktan sonra gündüz uykularını azalttı. Bazen öğlen bir saat uyuyor. Öğleden sonra da bir kez yarım saat uyuyor ya da uyumuyor . Daha çok gece uyuyor
Sevgilimmm Annemelek mesela 9 da uyuyorsa 12 gibi ben mamasını yedirip tekrar yatırıyorum sonra o 4-5 gibi tekrar kalkıyor
Annemelek Sevgilimmm maşallah ben emzik aşkına her yarım saatte en fazla 1 saatte mutlaka uyanıyorum :)