Yelizisz bizim hiç yokmuş sagital sütür denilen bıngıldak kapalıydı yani ön bıngıldak bende hiç kontrol etmemiştim. İlk doğum sırasında bakılmıl çok ufak kontrol edilmesi gerekli denilmişti sonra araya virüs girince 3. Ayda hiç olmadığı anlaşıldı bt çekildi tamamen kapalıymış doğuştan denildi ama bilmiyorum. 4 ağustosta ameliyat oldu. Kontrollü olduğunuz doktor daha iyi bilir bakar size bilgi verir en azından bizim öyle oldu hemen üniversite hastanesine yönlendirme yaptı doktor Orda da yanı koyuldu