esraeylul34 Dilara_Ada5747 gayet rahat ve guzel vi kanguru 2 tane oldugu icin cok kullanmadim acikcasi
23zumra esraeylul34 ayy bende aynisi var siyah olani ama pisman oldum aldigima cunku kolu surekli düşüyordu takamiyordum cocuk nerdese dizlerime iniyordu 2 kere kulandim 🤦♀️
esraeylul34 23zumra hâlbuki sıkma yeri var Bizde de oyle oldu ama hafif yukarı cektim daha da sıkıntı olmadi2