Glycn benim oglum 11,5 aylıkken hiç emeklemeden yürüdü. 🤷♀️ bende hic emeklemeden yürümüşüm. Benimki de 10 aylikken yattigi yerde sağa sola dönüp yuvarlaniyordu anca. Yuvarlana yuvarlana geziyordu evde 😂 top gibi 😂 benim sıpa yürüdükten sonra emekledi 😂 değişik cocuk valla. Şimdi 17,5 aylik oldu. Şimdi de koltuga çıkmaya çalişiyor. Zor tutuyoruz cocugu 😂