Benim sorum biraz farklı olacak 🙏☺️17 Eylül de 8 aylık olucak kızım var ve kpss ye girmeye düşünüyordum eşimin de benim de evlenmeden önce almış aldığımız kredilerimiz var yeni kiraya çıktık geçen hafta yapılan sınav da Covid-19 testi pozitif çıkan vatandaşlar da sınava girmiş kızım sınav zamanı 10 aylık olucak sizce sınav için başvuru yapmam doğru olur mu benim yerimde olsanız ne yapardınız