Mrymugur1 biz ilk ay evolvia sonra hipp comniptic kullandık 5,5 ay ancak 2 numarasını içmediği için aptamil nutricare aldık çok kötü gaz kusma yaptı bebelac gold önerdiler aldık şu an 14 aylık 3 numaraya geçtik çok memnunum çokta severek içiyor gaz kusma kabızlık vs yapmadı hiç