Prensesss_annesiii Kizlar ev alicazda butcemiz en ust kata musait bi tane ev bulduk 5.kat ustunde cati var ama acaba kisin akma olurmu
akillibidikcgty Prensesss_annesiii akma.degilde en üst katta oturanların şikayeti yazın çok sıcak olması. Kışında üst katta ev olmadığı için isinmamasi
BKumsal Prensesss_annesiii O katta oturan başka birileri yok mu? Ona sorsanız.. Ev yalıtımlı ise sizin icin iyi.
Bulutbey akillibidikcgty Benin bir önceki evim öyleydi. Yazın çatının bütün sıcağı evdeydi. Kışın da buz gibi olurdu. 🥶
Mrcnry Bnde 3 katttym aşırı sıcak olnca kat fark etmiyor canım hepsi aynı çatı yok mu çatı varsa akma olmaz ki
aliismom Prensesss_annesiii muteahhit ile baştan evi alırken sözleşme yaparlar.. sözleşme içine akma olursa yardım edeceklerine dair madde ekletin işinizi garantiye alın.. insaat firmasında çalışan ben söylüyorum bunu.. ahh neler gördüm 😬