Hangisini öneriyorsunuz? Başta sutum gelmesine rağmen doktor sütün az bebek İlk hafta kilo verdi diye bna mama yazdı ama biz bebeğe de verdik mama sarılık olmasın diye. Eşim Aptamil aldı geldi ona başladık.burdanda sormak istedim hangisi daha faydalı olur diye cunki şimdide alıştı mamaya o olmazsa doymuyor😏