Mom32 Benim bebeğimde de var isilik sandım başta ama sivilcemsi bi şey anne sütünden geçen hormonlardan kaynaklanıyormuş doktoruma sormuştum hatta bazen böyle içi beyaz beyaz oluyo. Bepanthol sensiderm önerdi epey işe yaradı çok az var bebeğinde çoğalmadan dene istersen