Merhaba kızlar 3 gün önce doğum yaptım ama bebeğim ilk hastane odasına geldiğinden beri mememi tutmamakta ısrar ediyor biberon ve emzik tutuyor ama mememi agzında tutuyo çekmiyor napcağımı şaşırır oldum durup durup aglıyorum sütüm az da olsa varken mama vermek beni çok üzüyor aranızda böyle olan varmı ?