Berydnz Merhabalar Bugün 3 ayını doldurdu kızım Ay kilo 4.600 dü 2.360 kilo ile Doğdu 3. Ay kilosu 5.140 bana bu ay az almş gibime geldi yanılıyor muyum?
Prenses-annesi Berydnz bence normal canım bizim doktorumuz ayda 500 gram aliyorsa normal demişti beslenmesi gayet iyi anlamına geliyormuş
asyasare Berydnz bebeklerin ikk 2 ay aldigi kiloyu 3. aydan itibaren almasini beklemeyin. ne guzel ikk 2 ay 1 kg civari almis. bundan sonra hareketlenecek az almasi normal. ayda en az 500 gram yeterli zaten
Berydnz Prenses-annesi asyasare teşekkür ederim içim rahat değil çünkü gögsümü tutmadı sağıp veriyorum bu son haftalarda artık biberonuda içmiyor ve 2 saate bir içtiğini artık 3 4 saatte çok zor içiriyorm normalde 100 120 cc tek nefeste giderdi şimdi i 50 75 cc 1 saatte takla atarak içiriyorum resmen